Petra u svého syna pozorovala potíže s pamětí a únavu, které přisuzovala vedlejším účinkům léků.

Textová verzeJá nevím, jestli to byly léky, nebo jestli záchvaty, já to nedokážu posoudit. Ale to by mě třeba hrozně zajímalo, to je stále moje otázka: čím to je a jestli je to tím, jestli by byl takový, kdyby byl zdravý, jestli by měl takovéto problémy. Jednak má hrozné problémy ve škole s nějakým logickým uvažováním a s takovým, což potřebuje hrozně moc k matematice. Oni mu nedocházejí vůbec souvislosti, neumí si představit, jak to funguje, je to pro něj hrozně složité. A něco vypočítat z paměti, to si myslíte, že se zavzdušní v tu chvíli, to je pro něj hodně těžké. Škola, bych řekla, se pro něj stala těžkou, od té doby. On se hrozně zhoršil. A pak si myslím, že se mu zhoršila hodně paměť. To, má pocit, je hodně špatné, on si nepamatuje věci, které se mu evidentně… Jsme se o nich i bavili, ne, že jenom já jsem mu je řekla. Tak si říkám: „No jo, tak on mámu nevnímá, že jo.“ Ale to není úplně pravda. Když se se mnou o tom baví, se s vámi o tom baví, tak to si říkáte: „To mu něco…“ A když mu něco připomenu někdy, tak on vůbec neví. Takže to musím říct, že je špatné. A pak si myslím, že vedlejší účinek těch léku, co teď má, té Fikompy – on je bere jenom večer, teda naštěstí –, a já myslím, že se mu po nich chce hrozně spát. Že je unavený. Takže nakonec jsme se dohodli na posunutí, si to bere později. Protože on byl třeba už od osmi hodin úplně hotový a chtělo se mu spát. V 17 letech aby šel v 7 spát? Takže jsme to posunuli, bere to třeba až v 10. Aby nebyl tak unavený. On je takový, jako když má takovou opičku, takový mazlivý, to je vedlejší účinek bohužel Fikompy.