Dcera Martiny H. milovala hudbu, ráda zpívala a rytmizovala.
P: Dcera velmi miluje hudbu, moc ráda zpívá a rytmizujeme i má hudební nástroje. Hudební nástroje ji fascinují, teď ji uchvátil klavír, paní učitelka ji vzala ke klavíru a ona z toho byla tak nadšená, takže, co tedy opravdu miluje, tak hudbu. Chodíme do hudební školy, a i když teď máme výuku jen online, dcera se na ni vždycky moc těší, a když dávají písničky v televizi, krásně na hudbu reaguje. Hudba, to je pro ni prostě nádhera, jakmile ji slyší, hned začne tancovat a zpívat, takže je to takové, že jsme my ani ty učitelky na dceři nepoznali žádný rozdíl oproti normálním dětem, vůbec. A když jsem jim řekla, že bude mít dcera naslouchadla, měla jsem pak i strach, jak bude potom tu hudebku zvládat, protože hudba tam při hodinách hraje docela nahlas. Takže jsem měla obavy, jak bude se sluchadly na hudbu reagovat, jelikož některé děti, když se jim nasadí sluchadla, se pak zvuků bojí, protože najednou jinak slyší, ale dcera byla naštěstí úplně v pohodě. Bez problémů zvládala hudebku i se sluchadly, asi si to pak začala ještě víc užívat díky tomu, že slyšela víc tónů, víc zvuků, a myslím si, že jí hudba taky hodně pomohla i v rozvoji řeči, tím, že ji od malinka hodně vnímala. Myslím, že to na ni mělo velmi dobrý vliv, ta hudba, rytmizace atd., že jí to, myslím, hodně pomohlo v té mluvě, protože hudba prý rozvíjí i řeč, tak nevím. Mám z hudební výchovy vážně dobrý pocit a z toho, jak ji dcera zvládá dobře i se sluchadly, a musím říct, že z toho tak trochu odvozuju, že se bude hudbě možná i malinko věnovat. Nevím samozřejmě, jak to dopadne, ale kdykoliv, když s ní jdeme třeba do nákupního centra a hraje tam nějaká hudba, nebo i v marketech, dcera hned začne tancovat. Mohla bych i vybírat do klobouku, protože ona tím svým vystoupením všechny okolo baví a je jí to jedno, nestydí se, miluje lidi, a když ji začnou pozorovat, vždycky se okolo ní udělá hlouček a ona je naprosto bezprostřední. Začne klidně tancovat v obchodě, kdekoliv, takže, to je na ní úžasné.