Lence se osvědčilo používání tzv. semaforu.
P: Ve školce jsme měli deníky, kam mi paní asistentka psala. Syn byl ve školce vždy jen na 4 hodiny dopoledne. Pak měl povinný předškolní rok. Ten absolvoval dvakrát, protože měl samozřejmě odklad docházky − nebyl ještě dostatečně připravený, bylo to validní v jeho situaci. Potom s asistencí nastoupil jako integrovaný do běžné základní školy. Rok předtím už chodil na náslechy. Občas dělal nějaký domácí úkolek, tak jsme ho vlastně na školu připravovali. Paní ředitelka byla skvělá, vybavila technicky synovu třídu vším, co bylo potřeba. Mezi mnou, školou, třídní učitelkou a asistentem probíhala úzká spolupráce. Například syn neznal slovo „zástup“ a „řada“, tak celá rodina první týden školní docházky nacvičovala technicky, co to je zástup a řada. To se hodně používalo v matematice, vůbec nechápal, pořád nastupoval, řadili se za sebe. V deníku jsme to měli rozlišené, když byla slova, co nevěděl. Tam byla slova, co jsme potřebovali. Bylo to jak na semaforu. Červeně, když jsme si byli všichni jistí, že to neví. Žlutá byla slova, o kterých paní asistentka, která tam zapisovala, myslela, že je syn možná zná, a zelená, u kterých víme bezpečně, že je syn zná. Já jim to zase proškrtala podle toho, jak jsem to věděla já.