Zpět na Výhody a nevýhodyna téma

Lída pozorovala, že s bezdrátovým zařízením ji její syn slyšel i v situacích, kdy bez pomůcky obvykle nereaguje.


Lída

  • Věk v době rozhovoru: 32 let (Lída), 2 roky (syn)
  • Věk dítěte v době diagnostikování: ve 3 měsících
  • Sluchová ztráta dítěte: střední
  • Kompenzační pomůcka: sluchadla

Textová verze


P: Mluvila jsem na syna z 10, 20 metrů a myslím, že bez zařízení by na mě vůbec nereagoval. Když jsem zařízení měla, viděla jsem, že se na mě syn dívá, že zaměřil, něco uslyšel. Tlačil tatru, já začala mluvit, on zvedl hlavu a hned se začal dívat, že na něj mluvím.

Další zkušenosti:

Lída pozorovala, že s bezdrátovým zařízením ji její syn slyšel i v situacích, kdy bez pomůcky obvykle nereaguje.

Dana s Vojtěchem ocenili hlavně větší bezpečí při pohybu venku.

Lída popisovala, jak bezdrátová technologie fungovala v autě.

Jindřiščina dcera cítila ve škole s bezdrátovou pomůckou menší únavu.

Robertův syn udělal díky bezdrátové pomůcce pokrok ve škole i v oblasti řeči a čtení.

Pavlovu synovi se prostřednictvím televize rozvíjela slovní zásoba.

Marian byl rád, že jeho syn nebyl ochuzený o poslech hudby.

Jaroslavovu synovi bezdrátové technologie umožnily věnovat se sportu a jiným koníčkům.

Ivetě pomohli sehnat finance na pořízení pomůcky přátelé a rodina.

Šárka měla bezdrátové zařízení pojištěné.

Lída si všimla vyšší spotřeby baterií ve sluchadlech.

Tereziina tříletá dcera byla ze zvuku v pomůcce dezorientovaná.

Učitelka Hanina syna měla z nové technologie nejprve obavy.

Katčin syn se styděl ve škole pomůcku používat.

U Hančina syna se podařilo počáteční ostych překonat.

Marianovu synovi zařízení nevyhovovalo při skupinové výuce.

Dcera Terezie zatím neposlouchala ani s bezdrátovou pomůckou.