Zpět na Zdravotní péčena téma

Pavlína byla se zdravotní péčí spokojená.


Pavlína

  • Věk v době rozhovoru: 31 let (Pavlína), 5 let (syn)
  • Věk dítěte v době diagnostikování: od narození
  • Sluchová ztráta dítěte: těžká
  • Kompenzační pomůcka: sluchadla

Textová verze


T: Jak jste spokojená s lékařskou péčí u dětí? 

P: S lékařskou péčí jsem momentálně moc spokojená. Zpočátku jsme navštěvovali foniatrii v místě bydliště, ale pak tam dětskou ordinaci zrušili, takže jsme přešli sem do města a jsme tedy o dost spokojenější. V první ordinaci se nám nedostávalo příliš informací, a tak jsme všechno řešili s ranou péčí s Tamtamem, co se týče třeba výběru sluchadel, tak nám tam poradili akorát čím dražší, tím lepší, ale už nám k tomu nevysvětlili nic navíc, všechny informace jsme si museli zjišťovat sami. Nová paní doktorka, co ji momentálně navštěvujeme, nám ale vše vysvětlila a sama nám navíc poradila a pomohla vyjednat příspěvky z nadací a v době koronaviru se mnou komunikovala i přes e-mail, protože to jsme vlastně příspěvky zrovna vyřizovali, takže vždy, když jsem potřebovala nějaký formulář nebo fakturu pro organizaci, potvrzení, tak mi ho okamžitě poslala. Jsme s ní velmi spokojení.

Další zkušenosti:

Pavlína byla se zdravotní péčí spokojená.

Rostislav by u odborníků ve zdravotnictví ocenil hlavně empatii.

Pavel ostatním rodičům doporučoval najít si dobré foniatrické pracoviště.

Šárka si uvědomila, jak je důležité vybrat dobrého lékaře.

David popisoval, jak probíhají kontroly sluchu jeho dcery na foniatrii.

Pavla se s lékařkou domluvila, že kontrolu rozdělí do dvou návštěv, aby ji dcera lépe zvládala.

Eva chválila přístup zdravotních sester.

Milana vysvětlovala, že důležitější než vybavení čekárny byl přístup zdravotnického personálu a to, že čekání nebylo dlouhé.

Iveta měla s dcerou problémy u zubaře.