Zpět na Zdravotní péčena téma

Rostislav by u odborníků ve zdravotnictví ocenil hlavně empatii. 


Rostislav

  • Věk v době rozhovoru: 46 let (Rostislav), 5 let (dcera)
  • Věk dítěte v době diagnostikování: v 15 měsících
  • Sluchová ztráta dítěte:  úplná
  • Kompenzační pomůcka: kochleární implantáty

Textová verze


P: To je těžké. Bylo mi kolikrát do pláče. I odborník vás může srazit na kolena, a přitom jsou mezi nimi i úplně opační. Vzpomínám si na jednoho, který když přišel za naší malou dcerou, připadal mi jako kouzelný dědeček, takže, všude jsou lidé dobří i špatní. Člověk se nesmí nechat odradit. Nevím, co všechno ti odborníci studují, jaké další sociální předměty na vysokých školách, ale kdybych měl shrnout tu část, kterou jsme potkali, řekl bych, že víc empatie, která nestojí čas ani peníze, by nebyla špatná. Trošku víc lidem naslouchat a možná i z těch obyčejných lidí si něco vzít.

Další zkušenosti:

Pavlína byla se zdravotní péčí spokojená.

Rostislav by u odborníků ve zdravotnictví ocenil hlavně empatii.

Pavel ostatním rodičům doporučoval najít si dobré foniatrické pracoviště.

Šárka si uvědomila, jak je důležité vybrat dobrého lékaře.

David popisoval, jak probíhají kontroly sluchu jeho dcery na foniatrii.

Pavla se s lékařkou domluvila, že kontrolu rozdělí do dvou návštěv, aby ji dcera lépe zvládala.

Eva chválila přístup zdravotních sester.

Milana vysvětlovala, že důležitější než vybavení čekárny byl přístup zdravotnického personálu a to, že čekání nebylo dlouhé.

Iveta měla s dcerou problémy u zubaře.