Jindřiška naopak svoji dceru musela navykat na sluchadla po dobrém.
P: Čím víc jsem na dceru tlačila nebo ji k něčemu nutila, tím to bylo horší. Tím víc se vztekala a třeba ráno, když jsme spolu měly někam jít, nebylo možné se s ní vypravit. Zjistila jsem, že na ni musím jít jedině po dobrém. Že ji musím pozitivně motivovat, dávat jí najevo, že je perfektní, že díky sluchadlům něco slyší nebo že jí to s nimi sluší − na sluchadla jsme jí dali třeba ozdobnou nálepku apod. Když se náhodou začala vztekat, nechala jsem ji být. Tímto způsobem jsme tedy se sluchadly začínali. Nemělo smysl dceru nutit, přikazovat, zlobit se na ni, líp to fungovalo po dobrém. Báli jsme se také, že ve vzteku sluchadla třeba poničí, zahodí nebo ztratí. Se sluchadly byla prostě jiná, všichni se na ni dívali a to jí asi vadilo, takže ze začátku to nebylo lehké.