Zpět na Výhody a nevýhodyna téma

Robertův syn udělal díky bezdrátové pomůcce pokrok ve škole i v oblasti řeči a čtení.


Robert

  • Věk v době rozhovoru: 40 let (Robert), 9 let (syn)
  • Věk dítěte v době diagnostikování: v7 letech 
  • Sluchová ztráta dítěte: těžká
  • Kompenzační pomůcka: sluchadla

Textová verze


P: Výsledky jsou lepší, syn měl problém se sykavkami, které neslyšel. Přes bezdrátové zařízení je slyší. Naučil se číst celou abecedu, jediný problém jsou dvě písmena Ě a písmeno Ř. Tam je problém. Myslím, že se zařízením udělal velký pokrok. 

Další zkušenosti:

Lída pozorovala, že s bezdrátovým zařízením ji její syn slyšel i v situacích, kdy bez pomůcky obvykle nereaguje.

Dana s Vojtěchem ocenili hlavně větší bezpečí při pohybu venku.

Lída popisovala, jak bezdrátová technologie fungovala v autě.

Jindřiščina dcera cítila ve škole s bezdrátovou pomůckou menší únavu.

Robertův syn udělal díky bezdrátové pomůcce pokrok ve škole i v oblasti řeči a čtení.

Pavlovu synovi se prostřednictvím televize rozvíjela slovní zásoba.

Marian byl rád, že jeho syn nebyl ochuzený o poslech hudby.

Jaroslavovu synovi bezdrátové technologie umožnily věnovat se sportu a jiným koníčkům.

Ivetě pomohli sehnat finance na pořízení pomůcky přátelé a rodina.

Šárka měla bezdrátové zařízení pojištěné.

Lída si všimla vyšší spotřeby baterií ve sluchadlech.

Tereziina tříletá dcera byla ze zvuku v pomůcce dezorientovaná.

Učitelka Hanina syna měla z nové technologie nejprve obavy.

Katčin syn se styděl ve škole pomůcku používat.

U Hančina syna se podařilo počáteční ostych překonat.

Marianovu synovi zařízení nevyhovovalo při skupinové výuce.

Dcera Terezie zatím neposlouchala ani s bezdrátovou pomůckou.