Marianovu synovi zařízení nevyhovovalo při skupinové výuce.
T: Říkal jste, že se zařízením jste spokojený, ale v něčem nenaplnilo vaše očekávání.
P: Ano, primárně je určené na to, aby syn dobře slyšel učitele, lépe rozuměl jeho výkladu a nerušil ho šum ve třídě. Ale v situaci, kdy se učitel stále dotazuje, žáci se hlásí a odpovídají, syn už neslyší dobře.
T: A když má učitelka zařízení na krku, může ho syn vypnout nebo ztlumit?
P: Syn může ztlumit hlasitost nebo zařízení přepínat mezi dvěma stupni, buď slyší jenom učitele-tužku, anebo tužku i ostatní okolo.
T: Přemýšlím, zda je možné přepnout zařízení na skupinové aktivity.
P: Ve skupině je lepší zařízení položit na stůl a pak snímá zvuk od všech stejně.
T: Aha.
P: Zařízení má přímo režim, kdy se v poloze na stole samo přepne tak, že zesiluje hlasy lidí lidi kolem něj. A když ho pak držíte v ruce, chová se jako ukazovátko, na koho ukážete, toho hlas zesiluje a ostatní zvuky, hlasy okolo naopak potlačí.
T: Takže syn to teď řeší tak, že má zařízení položené na stole a namířené na konkrétní osoby.
P: Ano, má ho na stole, a kdyby chtěl líp slyšet učitelku, vezme zařízení do ruky, nasměruje na ni a uslyší ji tak zřetelně, jako kdyby ostatní ve třídě nemluvili.
T: Aha. P: Takto je to dobře promyšlené. Ale když zařízení nosila učitelka na krku, syn ji sice dobře slyšel, ale svoji asistentku už ne, když na něj promluvila. To bylo první, s čím přišel, že bohužel neslyší asistentku.