Iveta s dcerou trénovala cestu autobusem.
P: Řekla bych, že je někdy orientovanější než já, že si pamatuje, ale je to asi tím, že je už tak naučená. Ví, že si musí cestu zapamatovat. Ví, že se učí opravdu všechno do posledního puntíku, takže je už asi taková vytrénovaná, ale nedokážu si představit, že bych ji někam poslala hned samotnou, cestu autobusem domů jsme taky trénovaly. I jsem za ní jezdila. Je pro mě nepředstavitelné, že bych dceři řekla „pojedeš támhle do města”, nebo někam jinam, kamkoli, i blíž, to asi ne. To neexistuje. Myslím, že i když nás přijali do kroužku malování, budu muset jezdit ty první cesty s ní, aby pak věděla. Říct jí: jen „půjdeš tam a tam“, to ne. Nehledě na to, že dcera vlastně neví, co je náměstí, musely jsme si to namalovat. Všechno pro ni bylo prostě město. Má problém si něco představit. Když to není vizuální, nedokáže si to ten mozeček přebrat.