Při servisní kontrole objevili technici u sluchadel Lídina syna poruchu.
P: Nebyla to z naší strany přímo reklamace, ale zhruba po roce a půl užívání sluchadel nám bylo doporučeno, abychom si nechali udělat servis. Takže jsme to spojili s tím, že na sluchadlech měnili zrovna hadičky nebo je nějak slepovali, protože synovi se stalo, že se mu při sundávání sluchadel vytrhla hadička z tvarovky nebo celá tvarovka praskla. Šli jsme tedy do firmy, kde jsme sluchadla pořídili, a tam nám tvarovku slepili. A při té příležitosti nám doporučili i servis sluchadel, který by se měl dělat po 2 letech. Nabídli se, že ho udělají, a tehdy jejich servisní technik přišel na to, že je špatná elektronika a je potřeba ji vyměnit. Takže ji vyměnil, v řádu několika tisíc, ale naštěstí se na ni ještě vztahovala záruka a nic jsme platit nemuseli. Technik říkal, že porucha může souviset s nějakým pádem, kdy sluchadlo spadlo na zem, což bylo u syna ze začátku užívání sluchadel docela časté, když si je vzal a pak je ve vzteku obě vytrhl z uší a zahodil.