Zpět na Přístup školy a učitelůna téma

Petra byla s přístupem pedagogů spokojená.


Petra

  • Věk dítěte v době rozhovoru: 18 let
  • Věk dítěte v době diagnostikování nemoci:  1,5 roku
  • Věk rodiče v době rozhovoru:  44 let

Textová verze


P: Chodil u nás na základku až do devítky, tam to bylo v pohodě, tam byli strašně vstřícní, k nám a k němu, a i vždycky mi volali. I když v podstatě jeho tak lehce sledovali, jestli se třeba necítí unaveně, když měli hodně písemek. Co mu taky nedělalo dobře, byl ten stres a vypětí, tak mu to buď nějak rozdělili, nebo mu nějakou písemku odložili na další den. Protože to viděli, že není dobrý. Tam to hodně fungovalo na takové fakt až přátelské bázi, kdy jak jemu, tak nám strašně vycházeli vstříc. Já jsem tam měla velmi dobré vztahy s paní ředitelkou i s ostatníma pedagogy, takže to bylo dobré.

Další zkušenosti:

Andrea oceňuje lidský přístup pedagogů, kteří epilepsii neberou jako problém.

Petra byla s přístupem pedagogů spokojená.

Michaela má zkušenost s rozdílným přístupem učitelů k dětem s epilepsií.

Lenka je velice spokojená se změnou školy, její syn v ní roste.

Petra36 si myslí, že v normální třídě by byl její syn nešťastný.

Irča vytvořila učitelům notýsek s návodem „Co dělat, když…“.

Petr K mluvil o tom, jak byl proces získávání asistenta náročný.

Pro Martina bylo náročné hledání vhodné střední školy pro jeho syna.

Dceru Míšipodhradí při záchvatu učitelé odnesli do soukromí.

Lucie vnímá nařízení o schválení podání léku lékařem v případě záchvatu jako neprospěšné.