Zpět na Přístup školy a učitelůna téma

Michaela má zkušenost s rozdílným přístupem učitelů k dětem s epilepsií.


Michaela

  • Věk dítěte v době rozhovoru: 15 a 2 roky
  • Věk dítěte v době diagnostikování nemoci:  10 let a 2 týdny
  • Věk rodiče v době rozhovoru:  37 let

Textová verze


P: Tam byly neshody s třídním učitelem. A nelíbilo se mně právě tady to, že když nepojedu já, tak nepojede ani dcera. Myslím si, že těch epileptiků po světě je hodně, po těch školách. A myslím si, že ty děti omezujou strašně moc tím, že jim dávají najevo to, že ty jsi jiná, ty jsi nemocná, což se mi nelíbilo.

T: A na té druhé škole to probíhalo jak?

P: Úplně v pořádku. Když jsem nemohla, vzali na sebe to riziko s tím, že já jsem s tím musela teda písemně souhlasit. Úplně jiný přístup.

Další zkušenosti:

Andrea oceňuje lidský přístup pedagogů, kteří epilepsii neberou jako problém.

Petra byla s přístupem pedagogů spokojená.

Michaela má zkušenost s rozdílným přístupem učitelů k dětem s epilepsií.

Lenka je velice spokojená se změnou školy, její syn v ní roste.

Petra36 si myslí, že v normální třídě by byl její syn nešťastný.

Irča vytvořila učitelům notýsek s návodem „Co dělat, když…“.

Petr K mluvil o tom, jak byl proces získávání asistenta náročný.

Pro Martina bylo náročné hledání vhodné střední školy pro jeho syna.

Dceru Míšipodhradí při záchvatu učitelé odnesli do soukromí.

Lucie vnímá nařízení o schválení podání léku lékařem v případě záchvatu jako neprospěšné.