Zpět na Přístup školy a učitelůna téma

Petr K mluvil o tom, jak byl proces získávání asistenta náročný.


Petr K

  • Věk dítěte v době rozhovoru: 15 let
  • Věk dítěte v době diagnostikování nemoci:  2 roky
  • Věk rodiče v době rozhovoru:  41 let

Textová verze


P: Ona bývala strašně unavená, to bylo u ní dost citelné, zaprvé neudržela pozornost, zadruhé byla strašně unavená. My jsme vyřizovali asistenta, o kterém nám vždycky říkali celý život všude, že to nebude problém. Pak se změnila legislativa a najednou byl problém, protože na asistenta měly nárok jenom děti s určitým jiným postižením. Nakonec teda – protože říkám, člověk musí mít asi ostré lokty a ramena – se to vyřídilo všechno, asistent se vyřídil. A protože to bylo až od poloviny roku a celkově to bylo, říkám, hektické, únava, jedno s druhým, tak jsme se domluvili s učitelkou, že si zopakuje ten první ročník, aby chytila pořádně základy. Takže nastoupila normálně do školy a pokračovala s asistentem, takže nějak jede.

Další zkušenosti:

Andrea oceňuje lidský přístup pedagogů, kteří epilepsii neberou jako problém.

Petra byla s přístupem pedagogů spokojená.

Michaela má zkušenost s rozdílným přístupem učitelů k dětem s epilepsií.

Lenka je velice spokojená se změnou školy, její syn v ní roste.

Petra36 si myslí, že v normální třídě by byl její syn nešťastný.

Irča vytvořila učitelům notýsek s návodem „Co dělat, když…“.

Petr K mluvil o tom, jak byl proces získávání asistenta náročný.

Pro Martina bylo náročné hledání vhodné střední školy pro jeho syna.

Dceru Míšipodhradí při záchvatu učitelé odnesli do soukromí.

Lucie vnímá nařízení o schválení podání léku lékařem v případě záchvatu jako neprospěšné.