Šárka vzkazovala lékařům, aby každého brali jako svého prvního pacienta a v případě potřeby ho poslali k jinému odborníkovi.
T: Měla byste nějaký vzkaz pro odborníky, pro lékaře třeba?
P: Berte každého nového rodiče jako svého prvního pacienta. Nevytvářejte si domněnky, že rodiče něco vědí. Jsou v této situaci poprvé. Nečekali tu situaci. Buďte lidští, srozumitelní, vlídní, spolupracující a představte si, že vy sami jste v takové situaci. A nebojte se přiznat, že váš kolega je lepší, a pošlete za ním svoje pacienty v případě, že na to nemáte kapacitu. Není to ostuda, ale je to přiznání vaší kvality.
Lída hovořila o tom, že by některé věci potřebovala ještě více dovysvětlit, aby je dokázala lépe vstřebat.
Šárka vzkazovala lékařům, aby každého brali jako svého prvního pacienta a v případě potřeby ho poslali k jinému odborníkovi.
Podle Ondřeje by se lékaři měli orientovat i v oblasti pedagogiky a techniky, aby byli schopni pojmout a vysvětlit celou problematiku sluchové vady.
Jindřišce chyběly informace, na jaká vyšetření ještě zajít, aby se dozvěděla o sluchové vadě svého dítěte více informací.