Alena s Michalem měli zkušenost s učitelkou, která se bála brát jejich syna kvůli jeho nevyzpytatelnému chování na mimoškolní výlety.
PZ: Táhne se to. Ale jako jedna učitelka se snažila. Ta první, co ho měla tři roky, snažila se komunikovat, ale prostě pořád vyrušuje. Měl snad 15 poznámek za rok, prostě že je neukázněnej, vyrušuje, na výlety ho nebrala, protože on je nevyzpytatelnej, on prostě.
PM: Ani jednou nebyl na výletě, no, na školním výletě ještě.
PZ: Od první třídy vlastně nebyl na výletě. Teď je ve čtvrtý, tak ho prostě nevzala. Protože neví, co od něj očekávat, že se prostě bojí, že něco udělá, že jo. Jeli na parník, řekl, že prostě na parník ho neveme. No, co uděláte, chápete to? Tak prostě nejel, no. Že si pekli buřty, že se bojí, aby prostě tu vidlici nevzal, nevypíchnul prostě dalšímu něco, neublížil. Tak buď pojede a bude zle, dostane třídní důtku, že se neumí chovat anebo prostě nepojede. No, tak nejel. No, tak to je prostě pořád dokola jako. Ve škole je to tak, že prostě když budeš hodnej, půjdeš na aktivitu, když hodnej nebudeš, zůstáváš ve škole, nebo budeš doma. Taková prostě teďkon byla ta do tý třetí třídy. Teďkon byl na muzikále, byl v Praze na muzikále. Říkala paní učitelka, že zlobil v autobuse, jinak že to šlo. Jo, jenom že prostě v autobuse něco vyváděli, ale jinak že to šlo.
Přestože si o sobě Hana myslela, že je zkušená matka a už ji nemohlo nic zaskočit, byla pro ni výchova třetího dítěte náročná.
Alena s Michalem měli zkušenost s učitelkou, která se bála brát jejich syna kvůli jeho nevyzpytatelnému chování na mimoškolní výlety.
Ivaně pří výchově syna s ADHD pomáhaly přesýpací hodiny, které určovaly, kdy muselo k určité dané aktivitě nejpozději dojít.
Přestože nebyla Klára ráda za konflikt svého dítěte s jiným chlapcem, pochválila svého syna za to, že nevybil svou zlost na chlapci, ale na věci.