Důvodem k agresivnímu chování mohlo být dle Karly M. nepřijetí ostatními dětmi.
P: Tak dříve vznikaly hodně často z nepřijetí jinými dětmi. Že třeba ho nepochopily, nebo ho nechtěly třeba přijmout takové, někdy tvoří holčičí, nechci říct gangy, ale takové skupinky, které si hrají třeba s panenkama a nechtěj ho tam. Takže tady tohle měl problém jakoby přijmout, že ho někdo nechce. Nebo třeba i o hodně starší dítě, které už jako si nechce hrát třeba s mladšími. Takže tohle bylo potřeba vysvětlit. A jinak co to spouštělo? No, tak buď když nemůže něco dostat, v podstatě, kdy není po jeho, když něco chce a nemůže to v tu chvíli mít, takže říkám, vysvětlovat, vysvětlovat.
Přestože si o sobě Hana myslela, že je zkušená matka a už ji nemohlo nic zaskočit, byla pro ni výchova třetího dítěte náročná.
Alena s Michalem měli zkušenost s učitelkou, která se bála brát jejich syna kvůli jeho nevyzpytatelnému chování na mimoškolní výlety.
Ivaně pří výchově syna s ADHD pomáhaly přesýpací hodiny, které určovaly, kdy muselo k určité dané aktivitě nejpozději dojít.
Přestože nebyla Klára ráda za konflikt svého dítěte s jiným chlapcem, pochválila svého syna za to, že nevybil svou zlost na chlapci, ale na věci.