Syn Michaely neměl s komunikací problém a bez problému se na cokoliv zeptal.
P: Ten nejmladší, tak to je takovej ten klučík, kdy paní učitelce pochválí náušnice a ona má krásný šaty a paní družinářku chválí a jako ten dokáže zalichotit každé holce, takže ho všecky holky ze třídy v podstatě zbožňujou. Až na jednu a tu nemá rád on, to nevím proč. A jinak jako mezi klukama on nemá problém jako. On se dokáže bavit v podstatě s každým, on nemá problém. A tím, jak neumí vidět to zlo v těch dětech, tak se baví i s těma grázlíkama. Občas se nechá k něčemu strhnout i od těch starších. Ale on jako nemá problém navazovat vztahy nebo tak. To jsme byli jednou v (město). Když jsme šli (název památky), byla zavřená ta katedrála. A ta katedrála, jak byla zavřená, (jméno 3.syna) se chtěl podívat a to, tak jako nevěděl proč, ale my jsme taky nevěděli a ono to bylo asi kvůli teroristům. Tak jako jsme šli a šel tam biskup. A náš (jméno 3.syna) jak je takovej vofrk, tak se sebral a šel se toho biskupa zeptat. Dvě jeptišky se ho snažily zadržet, on se nedal a šel se ho zeptat: „Proč je to zavřený?“ Jo, dostal odpověď, pozdravil, podali si ruku. On byl spokojenej, dostal vysvětlení. A takhle on to má v podstatě se vším. On, když něco chce, on se jde zeptat do stánku, kdy mu otevřou, on už by si dal. Otevřou 10 minut před tím, jo, aby on si dal. Takže on jako nemá absolutně problém s komunikací s okolím.
Přestože si o sobě Hana myslela, že je zkušená matka a už ji nemohlo nic zaskočit, byla pro ni výchova třetího dítěte náročná.
Alena s Michalem měli zkušenost s učitelkou, která se bála brát jejich syna kvůli jeho nevyzpytatelnému chování na mimoškolní výlety.
Ivaně pří výchově syna s ADHD pomáhaly přesýpací hodiny, které určovaly, kdy muselo k určité dané aktivitě nejpozději dojít.
Přestože nebyla Klára ráda za konflikt svého dítěte s jiným chlapcem, pochválila svého syna za to, že nevybil svou zlost na chlapci, ale na věci.