Lenka by byla ráda, kdyby se zdravotníci snažili ke každému pacientovi přistupovat jedinečně.
P: Přála bych si, aby každý odborník, i když je už odborníkem, opravdu myslel na jedinečnost každého člověka a každé rodiny. Vidím to i ve své profesi. Aby se nevytvářel klient nebo pacient, který neexistuje, na základě dlouhodobých zkušeností a dlouhodobého předporozumění, ale aby se každý odborník opravdu, i když je odborníkem ve své profesi, snažil problém reflektovat ze všech úhlů pohledu. Vědomí toho, že každý z nás, rodič nebo dítě, má nějaké své osobní předpoklady, nastavení a kapacity, je moc důležité, protože jde o předkládání možností řešení pro daného klienta, pacienta a jeho rodinu. Je to na každém, prostě je to hodně individualizované. Takže bych vzkázala lékařům, aby se snažili na to stále myslet, že každý je skvělý. Jestli mi rozumíte, co jsem tím chtěla říct.
Lída hovořila o tom, že by některé věci potřebovala ještě více dovysvětlit, aby je dokázala lépe vstřebat.
Šárka vzkazovala lékařům, aby každého brali jako svého prvního pacienta a v případě potřeby ho poslali k jinému odborníkovi.
Podle Ondřeje by se lékaři měli orientovat i v oblasti pedagogiky a techniky, aby byli schopni pojmout a vysvětlit celou problematiku sluchové vady.
Jindřišce chyběly informace, na jaká vyšetření ještě zajít, aby se dozvěděla o sluchové vadě svého dítěte více informací.