Syn Julie působil, že při vyučování nedával pozor, ale byl vždy v obraze.
P: Ona to paní učitelka říkala: „Já z něho úplně nemůžu. On lítá někde vzadu po koberci a dělá prostě tisíc jiných věcí, ale já, když se ho zeptám, co jsem teďka řekla, tak on prostě naprosto přesně schopnej říct, co se děje. On je naprosto v obraze.“ Tohohle si všimli už ve školce, jo, že on si prostě dělá něco někde v koutě, nechce se zapojovat, ale pak se zpívá písnička, nebo říká básnička a on jako jedinej to ví, jo.
Přestože si o sobě Hana myslela, že je zkušená matka a už ji nemohlo nic zaskočit, byla pro ni výchova třetího dítěte náročná.
Alena s Michalem měli zkušenost s učitelkou, která se bála brát jejich syna kvůli jeho nevyzpytatelnému chování na mimoškolní výlety.
Ivaně pří výchově syna s ADHD pomáhaly přesýpací hodiny, které určovaly, kdy muselo k určité dané aktivitě nejpozději dojít.
Přestože nebyla Klára ráda za konflikt svého dítěte s jiným chlapcem, pochválila svého syna za to, že nevybil svou zlost na chlapci, ale na věci.