Terézin syn byl postupně samostatnější.
P: Před třemi roky, když jsem zažádala o příspěvek, syn nebyl samostatný vůbec. Prostě na mě byl závislý, když neměl tu jistotu, že neslyší. Teď už prostě, už je na tom líp, tak ho učím samostatnosti, ale ještě je pořád takový mamánek. Takže uvidíme.
T: Tak, ještě je taky malý, že?
P: No ano, to říkám, jako každé dítě, předškolák.
T: Myslíte si, že vám to změnilo nějak hodnoty nebo vnímání života, že máte dítě s postižením?
P: Mám hodnoty pořád stejné. Ty hodnoty, když se narodilo dítě, tak už se to přehodnotilo, než když jsem byla bezdětná. A taky jsem měla jiné hodnoty. Takže si myslím, že ty hodnoty jsou stejné a spíš se snažím věnovat co nejvíc synovi, aby byl šťastný, spokojený. Takže děláme to, co ho baví. A jsem ráda, že jsme našli společné zájmy, jsem ráda, že je docela bystrý, že rád zkoumá svět kolem sebe, jak vidíte. Že občas nepotřebuje moji pomoc, že některé veci zvládá.