Na reakce a názory, že se dá ADHD vymlátit byl Petr už alergický.
P: No, hlavně tam bylo spíš brané, že oni, když jsou takoví, tak že je neumíme vychovat. Že oni by to z nich vymlátili a takové ty kecy klasické, na které mám úplně šílenou alergii. No, a to bylo vlastně jediné, co jsme pořád poslouchali. Pak když byla ta diagnóza, tak byla chvilku klid, ale stejně jako. Že by to z nich vymlátili. A prostě to nefunguje, ale oni tomu asi nerozumí jako nebo se to nenechají vysvětlit. Teď už je to lepší možná, už si je vezmou i na ty prázdniny. A kluci tam mají jako docela striktní režim, takže to i funguje. Akorát když vždycky když se vrací, tak říkají, že už tam na prázdniny nepojedu. Ale pojedou zas jako. Protože to potřebují, aby z tadyma vypadli, aby nebyli jenom s námi.
Eva vnímala, že společnost hodnotila děti podle toho, jak poslouchaly rodiče, ale zapomněla na faktor ADHD.
Lence řekli v holičství po projevech ADHD jejího syna, ať si hledá jiné holičství anebo chodí po zavírací době.
Lidem okolo se zdálo divné, že
Pavla hned nereagovala na projevy svého dítěte s ADHD, přestože to měla ozkoušené.
Diana měla zkušenost s lidmi, kteří se ji snažili s výchovou pomoci, ale neuvědomovali si, že svým přístupem situaci spíše zhoršovali.
Petře ve školce učitelky sdělily, že se s tak divokým dítětem ještě nesetkaly a nasměrovaly ji do pedagogicko-psychologické poradny.